Hvorfor skal du annoncere på TikTok?
TikTok er kommet for at blive. Undersøgelser viser, at folk der benytter TikTok faktisk har det som primær skærm, hvorimod størstedelen af brugere på andre sociale medier har fjernsynet kørende imens de bruger de kanaler. Det betyder, at brugerne på TikTok er meget engagerede og derfor modtagelige overfor de budskaber de bliver vist. Derudover er CPM-prisen omkring 2,5x så billig som fx på Facebook, og kanalen kan derfor med fordel bruges i den øverste del af salgstragten. TikTok er også en god kanal til at ramme 18-25-årige, da den primære demografi for kanalen ligger her.
Virksomheder, der overvejer at udvide deres annonceringsstrategi, bør definitivt overveje TikTok som en mulighed.
3 konkrete tips til TikTok annoncering
TikTok annoncering kan være en jungle at opstarte, men vi har samlet 3 gode råd til dig, som kan få dig rigtigt i gang:
Skal vi hjælpe dig med din annoncering på TikTok?
Hos F10 er vi specialister i digital markedsføring, og står altid klar til at hjælpe dig! Vi rådgiver, opsætter og rapportere på alle vores kampagner, og du er derfor altid i trygge hænder hos os!