Hvis du føler dig dårlig rådgivet af F10 Investeringsrådgiver ApS eller F10 Pensionsmægler ApS, og mener at have lidt et tab, skal du rette din klage til Rene Mammen – som er den klageansvarlige hos F10 Investeringsrådgiver ApS og F10 Pensionsmægler ApS. Rene kan kontaktes på rm@f10.dk.
Hvis du føler dig dårlig rådgivet af F10 Finansrådgiver P/S, og mener at have lidt et tab, skal du rette din klage til Kim Bildsøe Jessen – som er den klageansvarlige hos F10 Finansrådgiver P/S. Kim kan kontaktes på kbj@f10.dk.
Hvis der ikke kan opnås enighed om klagens indhold og relevans, kan du som kunde hos F10 Investeringsrådgiver ApS, F10 Pensionsmægler ApS eller F10 Finansrådgiver P/S klage til Forbrugerklagenævnet, hvis du har lidt et tab på grund af forkert eller manglende rådgivning fra F10 Investeringsrådgiver ApS, F10 Pensionsmægler ApS eller F10 Finansrådgiver P/S.
Din klage kan føre til erstatning eller nedslag i rådgivningens pris.
Du skal sørge for at have din dokumentation i orden. Det vil sige, at du skal gemme alle papirer, og andet der kan dokumentere hændelsesforløbet.
Forbrugeklageankenævnet kan kontaktes via dette link:
https://naevneneshus.dk/om-os/godkendte-ankenaevn/
Du kan også henvende dig til:
Forbrugerklageankenævnet
Carl Jacobsens vej 35
2500 Valby
Telefon: 4171 5000